Merhaba arkadaşlar
Benim kızım 50 günlük nerdeyse 10 gün önce mastit oldum ve sütüm yetmedi maalesef mama almak zorunda kaldım en azından geceleri veririm diye şimdi düzeldim ama geceleri bir kez de olsa mama veriyorum emmede de bir sıkıntımız yok Allah’a Şükür🙏 Sorum şu ki ben günde bir kez mama verdiğim için su vermeli miyim? Yani hem anne sütü alan hem de mama içen bebekler için nasıl olmalı bu durum?