Kızlar eşim memur araba aldık aylık ödemesi 9 bin bizi çok aşıyor kiracıyız ama bebeğim olduğu için çok ihtiyacımız vardı.Bu kadar zora gireceğimizi düşünmemiştik satmakta istemiyoruz satarsak alamayız tekrar.Bebeğim küçük annem memlekette yaşıyor kayınvalidem de ağır psikolojik ilaçlar kullanıyor bebeğimi bırakıp çalışma durumum yok.Evden çalışma vs yapan arkadaşlarımdan bilgi istiyorum yada evlere iş veriyolar bazen dükkanlarda asılı görüyordum yapanınız var mı ?