minikoglummmmm 40 Günlük bebeğim mama ile besleniyor manayı verirken de uyuyor du birtirdikten sonra 10 dk gazını çıkarmaya çalıştım uyuyordu zaten çıkarmadı bir sorun olurmu
Maviim minikoglummmmm Hayır hiç bi sorun olmaz gazı varsa zaten sonra kendi çıkarır uykuda veya en fazla çıkarken kusar biraz ama oda zaten kafası yana doğru olduğu için sorun olmaz bizde oldu kaç defa bişey olmuyo merak etmeyin
SuzanNaz minikoglummmmm sağına ya da soluna yatır sırtının arkasına destek koy ki derin uykusunda sırt üstü dönmesin Allah korusun gazını çıkarmadıklarında çabuk kusuyorlar uykusunda kusabilir onu da yutabilir boğulma riski olabilir Tabbim sakınsın her türlü kazadan beladan yavrularımızı 🙏
DevrimciAnne minikoglummmmm bende mamayla büyüttüm yatış pozisyonu doğruysa sıkıntı yapma canım gazı varsa kendisi bir süre sonra çıkarır 🤭
minikoglummmmm Maviim teşekkür ederim rahatlatdın öyle başında bekliyorum bişey olur diye ama güzel uyuyor
bisenakillisinzaten minikoglummmmm benim kızımda çok gazlı değildi 40 çıktıktan sonra geceleri gazını çıkarmazdım. Bi sıkıntı da olmadı
minikoglummmmm SuzanNaz evet öyle yaptım kafasını dik yapmasın diye söylediğin için genede teşekkür ederim ♥️
minikoglummmmm bisenakillisinzaten ilk defa böyle yaptı ama ilk defa mamanın üzerinde uydu tedirgin oldum çıkarmadı diye
Bibengisu54 Bende çok defa o şekilde çıkaramadan yatırdım canım yan yattığı sürece bişey olmaz kafanı takma