happymome23 15 gün sonra ek gıdaya başlıcaz inşallah çok heyecanlıyım kabak deniyor ama bak kabağından başlamak doğru olur mu? Siz neler yaptınız nasıl başladınız ne kadar verdiniz
Momisko happymome23 işk önce daha tatsız olanlardan başla canım ilk tadı güzelleri demeyince reddebiliyorlae bebiler