mommom_ Sevgili anneler oğlumun doğum gününe az kaldı , dogum günü icin hediyelik bakıyorum fikir verir misiniz ☺️
GSevilay65 mommom_ kış olduğu için kar kuresi veya mum olabilir kızımın Ocak 5 doğum günü ama 7 sinde Kutlucaz ben kar taneli bileklik düşünüyorum cnku mumu hastanede dağıttım kar küresini babyshwor da :)
Flzzz mommom_ bende magnet yaptirdim konsepte uygun guzel modeller var bakmak isterseniz renkli_ _ tasarim35 sayfasindan yaptirdim