nur_eayni_h Nihal-can Tombalakannesi fatmaa37demir @Cyerg satış filan nasıl yapılıyor? Kargo ücreti durumu nasıl oluyor? Dezavantajı var mı bu uygulamanın? Bilgi verir misiniz?🌸
nur_eayni_h Nilunas Cyerg satış filan nasıl yapılıyor? Kargo ücreti durumu nasıl oluyor? Dezavantajı var mı bu uygulamanın? Bilgi verir misiniz?🌸
Nilunas nur_eayni_h ben bişey almıyorum ama satış yapıyorum satacağım ürünün fotoğrafını çekip ortalama bir fiyat koyuyorum kargo da alıcı yı seçiyorum ürünü onaya gönderiyorum
Nilunas nur_eayni_h şöyle alıcı sizden bir ürün aldı mı parasını dolap uygulaması koruyor siz ürünü kargolayıp karşı tarafta teslim alınca onay veriyor paranız dolap hesabınıza anında yatıyor ıban eklerseniz banka hesabınıza da aktarabilirsiniz ben bir zararını görmedim kargoyu ister siz ödersiniz isterseniz alıcıya ödetirsiniz
nur_eayni_h Nilunas peki kargoyu kimin ödediğine göre fiyatını dolap mı belirliyor? Mesela bir ürüne 70 TL yazdım, alıcı öderse nasıl oluyor, satıcı öderse nasıl oluyor?
Ayseey Nilunas ben de açtım bikac bişey yükledim ama ne beğeni var ne takip var nede msj nasıl yapabilirim bazılarını önede çıkardım ama hicbisey yok
Asyaveannesi04 nur_eayni_h ben kullanıyorum bir çok ürün sattım baya iyi oluyor ek gelir gibi kargoyu alıcı ödüyor küçük orta büyük boy paketler diye fiyatı da değişiyor
Nilunas nur_eayni_h ürünün büyüklüğüne göre fiyarlanıyor kargo. 70 tl lik ürünü alıcı ödüyorsa 70 tl + kargo ödüyor. Sizde 70 tl lik ürünü kendiniz öderseniz kargosunu yaklaşık kesintiyle birlikte 70 tl den 50 tl civarı para kalır. Sizde ödeseniz karşı tarafa da ödetseniz fiyat aynı kargoda.ki kimse kolay kolay kendi ödemez kargoyu 😂
nur_eayni_h Nilunas anladım teşekkür ederim ☺️ Kusura bakmayın sizi meşgul ettim ama bir soru daha sorsam 🙈Peki ürünü ekleyince mi seçiliyor kargo ücretini ödeme kısmı?
Nilunas Ayseey valla o kısmı anlamıyorum nasıl oluyor diye bende bi bakıyorum satışlar beğeniler artıyor bir ara hiç bişey olmuyor 😂
yagmurkokusu_ nur_eayni_h çok kesinti yapıyor bende dolapta reklam yapıyorum profilimi okuyanlar gardropsa geliyorlar orada satış yapıyorum bu zamana kadar 1.081 tl kazanmışım ve yeni bir çok şey aldım 🥰