Tugba03 15 aylık 8 dişi var şuan 4 alt 4 üst ilk dişi 8.5 aylıkken çıktı. Ben anlamadım bile diğerleri de öyle ama bu köpek yada azı dişleri sanırım biraz zorladı ishal kafa sıcaklığı uykuda sorunlar sürekli mız mız haller bir kaç kere gerçekten ağrısı olduğunu anladım çünkü çok acı bir şekilde ağlıyordu doktora sordum calpol ver dedi bende o gün 2 kez verdim rahatladı çok şükür. Diş jelleri vs kullanmadım biraz sabır işi bu diş meselesi o yüzden ihtiyacınız olan sabretmek ve gerçekten dayanılmayacak kadar sorun olursa ve eminseniz diş ağrısı olduğundan calpol verip rahatlatin. Karanfil zeytinyağı da deneyebilirsiniz.