Sudee96 senemmgncr haraketli bi bebe 😂 şaka maka ben tatlı çikolata ekmek kestiğim gibi verdim 11 kg almıştım 8 kilosu gitmişti 40 çıkana kadar sonra yine aldım 4 kilo dikkat edince gitti
MelindaMelisa senemmgncr Sadexe 6 kilo verebildim. toplamda 8 kilo almıştım.Diyet yapmak istiyorum ama yapamıyorum 😔
mysa2 senemmgncr özellikle birşey yapmadım valla herseyimde yiyorum açıkçası ama 2 çocuk ev rutinleri birde yinede sadece öğünlerimi atlamıyorum ve bol bol su hareket istemsiz 74 le doğuma gittim 1 ayda 62 oldum 3 aydır 62 yim çünkü kesmiyorum bogazımı malesef 🥲😀
Ceylan-polat senemmgncr 55 le hamile kaldım 62 ile doğuma girdim . Şuan oğlum 3 aylık 54 kiloyum sadece emziriyorum Yememe dikkat etmiyorum açıkçası bence tamamen bunyesel . Ben ilk 20 günde verdim direk he birde suyumu asla eksik etmiyorum doğumdan beri
Sadem01 Aldığım bütün kiloları verdim çünkü uykusuzluk, düzensiz beslenme, yorgunluk beni eritti 9. Ayda doğum öncesi kiloma döndüm.daha fazla kilo vermemek için kahvaltı ve akşam yemeğimi aksatmiyorum
Aynayansima Sadem01 benim bebek te 16 aylık aynı şekilde kilo verdim, doğum kiloları gitti üstüne 10 kilo daha verdim.
Defneliz Doğumdan 1 hafta sonra eski kiloma dönmüştüm mutluydum ama sonrasın da bi iştahım açıldı hamilelik kiloma döndüm bi kaç gündür ekmek ve tatlı yememeye çalışıyorum emzirmek kilo verdirir diyorlar ama sık sık emzirmeme rağmen alıyorum kilo🤦🏻♀️🤦🏻♀️4 ay 11 günlüğüz inşallah gider kilolar
adakus92 19 kilo almıştım 15i 1 ayda 2si 5 ayda kendilindiğinden gitti.hamilelik öncesinden 2 kilo fazlayım şuan.hem iş hem bebek koşturmacadan bide kaynana dırdırından gitti bence🤣🤣 yoksa hiç dikkat etmiyorum hatta çok yiyorum
Swifty senemmgncr beyaz un, ekmek, şeker herkesin bildiği seyler. Ama en önemlisi metabolizma. Tiroitleriniz için kontrole gitmekle başlayabilirsiniz bence çünkü yavaş çalışıyorsa ne yapsanız kilo veremezsiniz
Cahitarasss 2 çocuğum var 1.cisi 1.5 taşında 2.si de 25 günlük. 76 kiloydum şuan 66 o kadar çok da yememe rağmen
Khaleesiii senemmgncr on beş kilo aldım 4 ay olmadan eski kiloma döndüm şu an on aylık oğlum. iki kilo versem daha iyi olur ama çokta önemli değil. Kilo vermemde ikinci bebiş olmasının etkisi büyük diye düşüyorum çünkü ilk doğumdan sonra kızım iki yaşına geldiğinde eski kiloma dönebilmiştim çok fazla tatlı istiyordu canım. Bunda tatlı yeme isteğim olmuyor.Az yiyorum ekmeği bıraktım porsiyonları küçülttüm bol bol salata(bence salata baya süt yapıyor bu arada) bol su içiyorum sütümde de bi azalma olmuyor. Çaydan kahveden de şekeri çıkardım tamamen bir senedir. İki bebeyle spor falan hak getire küçüğün peşinde koşmak bence spordan sayılabilir 😅😅