Seda_B Merhaba anneler kızım 1 yaşında ve bu sıralar sürekli ağlıyor istediği olmayınca ağlıyor kendini yerlere atıyor bu durum beni çok yoruyor ve artık çok az uyuyor özellikle gündüz. Ne yapmam lazım bi akıl verin lütfen üstelik çalışıyorum geceleri de uykusuz kalıyorum çok kalkıyor gece hala gece beslenmesi yapıyor lütfen bu yazdıklarım hakkında bir fikir verin
Dilaraa Seda_B gece beslenmesini kesin uyandığında su verin ağzına hemen biberonla ve ardından emzik. uyutmadan önce de anason çayı içirin
MiracAlpinveUmutunAnnesi Seda_B diş olabilir benim oglumda 1 yaş aşısını oldu ertesi günü huzursuzluk başladı ve devam etti ben aşıdan diye düşündüm ama kuzeniminde oglumdan 4 ay büyük kızı var oda 1 yaş sendromu oluyomuş bebeklerde ondandir demişti