Merhaba arkadaşlar kızım 6 günlük ve tiroid değerleri çok yüksek çıktı. Doktorumuz erken teşhis edilmesi çok iyi oldu hemen tedaviye başlayabiliriz dedi. Bende internetten araştırdığımda çok kötü yazılar okudum moralim altüsttü dün bütün gün ağlamaktan helak oldum. Bugün doktorumuzla tekrar konuştuğumda bana güzel şeyler söylemek moralimi bir nebze olsa yerine getirdi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda ?