Buket_yusuf benimkinin 4 dişi var ısıırıp çekiyor ben bağırınca korkup bırakıyor ama çok şükür yara olmadı . Yara olmuşsa bi doktora danışın hem emzirirken yaraya iyi gelicek bir merhem yazabilir size lansinoh vardı bende ilk zamanlarda oluşan çatlak ve yaralara iyi gelmemişti