Linalina53 Philips 4346 expresso makinesinden alan varmı bu sekız cesıt kahve yapan , süt seceneklerı cok fazla gelıyor en aza ıbdırsem de tadını cok begenmedım acaba kahve cekırdegı markasından da olabılır tanı onerılerınız neler
Meryemgundogdu Ben de almak istiyorum ama etrafımda kullanan yok burada bekliyim tecrübelilerden duymak iyi olur benim içinde alıp almamak arasındayım çünkü😊