egeveannesi1 4 aylik olucaz Kizlar oglum kucagimda yatirir pozisyonunda tutarken kendini one dogru itiyor oturmak istiyor gibi sizce oturma zamani gelmis mi ??
Kerem_k1 egeveannesi1 bende 4. Ayda destekli azcık kucağımda oturtmaya başlamıştım, her bebeğin gelişimi farklıdır istiyorsa eğer oturt ama dik şekilde değilde kucağında hafif yatış pozisyonunda
Nalzlmom egeveannesi1 zamanı hemen hemen gelmiştir her bebek aynı değil 4. Ayda kucağında 5 de de yastıklarla destekle
egeveannesi1 Nalzlmom yani cunku mamayla besleniyoruz 5. Ayda ek gidaya baslicaz yavastan oturtmam gerekiyor
Nalzlmom egeveannesi1 biz de aynı şekilde hem mama hem meme veriyorum 5 de ek gıda dedi doktorumuz 4. Ayda oturtma beli acır dediler hep kucağımda ara sıra oturtuyordum 00:00 dan sonra 7 aylık olucak ama hala desteksiz oturamıyor oturt bol bol doktoruna da sor tabi ben kendi tavsiyemi verdim 😘