Hayırlı akşamlar hanımlar benim sağ Yumurtalığımda over kist vardı şu 2 gündür şiddetli sancı çekiyorum yürürken nefes alırken çok ağrım oluyor sağ tarafımda birde duphaston kullanıyorum 4 gündür neden bu kadar şiddetli ağrı yaşıyor olabilirim ilaçtanmı acaba randevu aldım biran önce gitcemde belki aranızda bir fikri olan vardır ağrımı dindirebilecek🥺