Naimeulger06 Sürekli agliyo inatlasiyo hic birseyden memnun olmuyo cok bunaldim oturup onunla beraber bende agliyorum sizde durumlar nasil
RedFlower_ Naimeulger06 fazlası var eksiği yok çok çok gıcık bir durum artık beynim almıyor hiç bir şey Mutlu etmiyor herşey ters inat yemek yeme yok ve aşırı derecede agresif yüksek sesle bağırmalar çığlık atmalar of off
tugceo92 Naimeulger06 valla canim ben bir ara kafayi tirlatcaktim artik esime dedim bi psikologa falan gidem antidepresan bisey versin🤣🤦♀️ o bagirmalar sacma sapan aglamalar beni benden aliyordu yani. abartmiyorum tum gunumun bagirarak gectigi gunler oluyordu. Dışarı çıksan bazen burnumuzdan geliyodu. 1 günü 1 günü tutmuyo ki. Ocakta 4 yaşına gircek kızım hala tam olarak düzeldi diyemiycem. Hala bazen çileden çıktığım noktalar oluyor 🤦♀️🤣
Naimeulger06 tugceo92 vala brnimde oyle evde bunaliyo disari cikiytum daha bugun sni bidaha disari cikartmiyacam dye dye grdim eve benimde psikolojim bozuldu artik
Sin21 Naimeulger06 bizde öyle son 1 senedir sürekli bi kaos var işin içinden çıkamadık psikolog desteği alıyoruz 🤦🏼♀️
Anneyimanne14 Naimeulger06 bende öyle sürekli ağlıyor sürekli bisiler istiyor kreşe verdim hoca senin çocuğun durmuyo çok agliyo baba diye dedi aynı gün 2 saat sonra geri gönderdi çocuğu sürekli ben yapabilirim ben yapicam ben ben diyip duruyor hele bazen öyle bı agliyoeki tüm apartmanı inletiyo beni görenler niye agliyo hastani düştümu gözleriyle görmese bazı yakın komşularım dovuyo sanacaklar küçük bişi için canı yanmis gibi agliyo bide inat bu ara tuvaletini soylemiyo tam ogrendiydik az kacirdiktan sonra söylemeye başladı şöyle oğlum ben böyle yapınca uzuluyorum ağlıyorum diyorum banane babaya soylicem diyor
Naimeulger06 Anneyimanne14 tmamen bizi anlatoyosun benim alttaki komsum polise sikayet etti dovuyo bu cocugu cok agliyo dye sen dusun okadar bagirarak agkiyoki seside gür ayyy anlattikca icim sisti
RedFlower_ Naimeulger06 dün inan elimde kalacakdi kendimi zor sakinleştirdim mağazaya girdik ya ordan oraya ordan oraya bağdan boşanmış gibi derler ya yeminle öyle. Yerlere elini sürtüyor diz geliyor otomatik kapı birden dışarı kaçma çabası tanımadıklari insanları kırk yıl aynı evde yaşamış gibi davranması benden bağıra bağıra kaçması halbuki hiç sert yapmadım anlata anlata ama o kapıdan caddeye çıkma korkusuyla birden kulağını tuttum o kadar öfkendim ana cadde birde bir kaçırsaydim Allah korusun yaa arabalar görmez bile aklım çıktı o sinir öfkeyle eve geldim ilk defa kulağını tuttum anneme diyor annem kulağını tutup gösteriyor 🥺 çok çok üzüldüm ama o anki korku araba çarpma flaan kalbim duracaktı
tugceo92 Naimeulger06 hele bikere eve ağlayarak girdigimi biliyorum parktan dönüşte. Bazen öyle rezil ediyodu ki ortada bisey yokken sacma sapan herseye bagirip agladi mi bende cileden cikiyodum haliyle
Anneyimanne14 Naimeulger06 mecbur idare edicez yapicak bişi yok bı şekilde oyslicaz elbet bizimkilerde büyücek gecicek bu zor zamanalr
agacsizkoala Naimeulger06 herşeyi kendisi yapmak istiyor yer siliyorum ben silcem, yemek yapıyorum ben yapcam, makineyi boşaltcam bende yapcam, akşama kadar dibimde valla tek başıma çamaşır asmayı özledim rahat rahat sakin sakin 😁 benim her işimi oğlum yapmak istiyor ama onun her işini de ben yapayım istiyor mesela anne montumu sen giydir çorabımı sen çıkar yemeğimi sen yedir gibi gibi sizde de böyle durumlar var mı
Balbademim3 Naimeulger06 34 aylık oldu, inattt hiç kırılmadı giderek artıyo 😱 yapmam, bırakmam, yemem, atcam, vurcam, hayır, vermem, uyumam.. hep böyle 🤭🙄