Mucizemsin21 Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık ama konuşmuyor bilinçli sadece mama diyor baba diypr bide akşama kadar japonca konuşuyor yani ne dediği belli değil kendince mırıldanıyor şşş diyor 2 gündür öğrendi başka yok normalmi napmalıyım
Ezosss Mucizemsin21 yani bence normal bizde 16 aylığız dede diyor Ezgi diyor benim adım teyzesinin adını söylüyor bir de kedi diyor
Zynpmom Mucizemsin21 benm kızım da 16 aylık genelde hep söylediği şeyler Anne Baba Dede Anneeemmm Babaaammm Bakkk Ayşe (ayjee) Ayı (ayyyaa) Miyav (miiii) Hav hav Cik cik Başka yok sanırım şuanda günlük hayatta bunlardan farklı bişey öğrenmiyor bıseyi isterken işaretle gosteriyo parmağıyla eliyle ver ver yapıyor Ne yazikk ki TV telefon illa ki görüyor yalan yok
Mucizemsin21 Ezosss abisinin adı efe ete diyordu aç diyordu bıraktı onları şuan sadece mırıldanıyor bide baba diyor ama babasına değil ortaya mamasına mama diyor ama bilinçli tek kelimesi mama
sakinolpelincim Mucizemsin21 bir arkadaşıma doktor tembelliğe alışmış zorla demişti. Ne isterse vermişsin konuşmaya gerek duymuyor demiş. Mesela su istiyor verme ne istiyorusun de başka şeyler göster su mu diye sor. Su demek zorunda kalsın. Ondan sonra ver. Sende dene istersen.
Secl Mucizemsin21 oğlum 18 aylık baba dede anne mama meme gel hadi Seçil diyor benim adım ama (deçil diyor 🤣 şimdide başladı ayy diyor bazen nene der bilemedim şuan kötümü deglmi bukdaruli😮