Üstte kalsın ben de komsumuz ıcın basvurmustum dogalgaz ve sosyal yardım onaylanmıs acaba elektrık ıcın de yatırırlar mı bılgısı olan yazarsa sevınırım🤗 bır de 15 ınde onaylandı gorunuyor sıstemde de 9 u yazıyor anlamadım parayı cekebılır mı yoksa bı dahakı ay mı yatacak para. Ona gore haber vereyım