alonee 2 ay 28 günlük şuan eli hep ağzında evet bu çok normal ama biberonun ucunu ısırıyor gibi yapıyor ve salyası var çok fazla annem diş diyor bence değil sizce ?
Bugleminannesii alonee belirtisi olabilir ama hemen bi ay sonra çıkacak diye bir şey yok aylar sonra çıkıyor diş zor çıkar hemen çıkmaz belirtiler erken başlar
basaksahinx alonee 2. Aydan beri kozımda salya herşeyi ağzına götürme dişleme var. 8 ay oldu diş yok 😂 o belirtiler diş olabileceği gibi ayının vermiş olduğu yeni yetenek ve keşfetme belirtileri de olabilir
Derendemirci07 alonee huysuzdu sürekli memedeydi ki hala öyle 😂😂 2 aylıkken bazen aşırı ağlıyodu gazlı bebek değildi gazı var heralde diyoduk bigün gülerken bi baktım çıkmış bile iki diş çok küçük olduğundan hiç dişe yormamıştım. Ama tabi her çocuk farklı inşallah kolay atlatırsınız ☺️
Bebegimm1 alonee benmki daha erken baslamisti ebeye sormustum asisi vardi damaklarina bakti sertlesiyor ondan dedi 5bck aylikken disleri cikmisti
Kizim16 Benm kizim da 3 aylik ve salyaları akiyor hep. Huysuzlaşti. Diş çıkaracak büyük ihtimal. Dr jel verdi pek içime sinmedi sürdüm ama agzini acmiyor ki net süreyim. Yedi resmen jeli surmek yerine 🤣🤣🤣
Metig_63 Yok canım sanmıyorum benim oğlum 7aylik bizimkide o dönemde öyleydi gören diş çıkarıyor derdi şuan hâlâ bişey yok ❣️