momarya Bende hazırladım ama daha sürmedim uyudu kaldi yarina süreceğim inşallah. Çörek otu yağı sarimsak zeytinyağı diye duydum corek otu yagim yoktu ama kendim ezdim uzerine zeytinyağı koydum bir gün dolapta beklettim sonra süzeceğim bugünde sarimsagi ezdim zeytinyaği koydum uzerine onu beklettim dolapta sonra onu da süzeceğim ayak altina süreceğim ikisini de bakalım inşallah fayda eder sarımsak ayaga temas etmemeliymis yakabiliyormus o yüzden süzmek gerekli diyorlar kuru öksürükle basımız belada sanki boğaza birsey kaçmış gibi ard arda öksürüyor yavrum