EgeVeDemirinAnnesi ben süpürmesinden yana değil sürekli haritasını sıfırlayıp yeniden oluşturması konusunda beğenmiyorum. Mutfağa gönderiyorum. Haritayı sıfırlıyor ve oturma odasından yeniden haritalandırma yapıyor. Ayrıca kışlık halılarda gece modunda temizlik asla yapmıyor halının üstünü turbo da çalıştırıyorum. 4/4 lük temizlik elbette beklemiyorum. İlk dediğim gibi. Ama yine de elim ayağım robot süpürge elbette. İki tane bebeğim var , gır gır gibi en azından kendisi süpürüyor , süpürme ile uğraşmıyorum her gün 😊 fakat şimdi ki aklım olsa bu markayı asla tercih etmezdim. Başka markaları da araştırırdım