1rem1 Kızlar 4 buçuk aylık ikizlerim var mamayla besleniyorlar ikizlerimden biri normalde 120/150 içiyordu şimdi 90/60/30 asla içmek de istemiyor ağlıyor aşırı huzursuz elimden birşey gelmiyor çok üzülüyorum başına gelen varsa yazsın lütfen neler yaptınız
Elifaylin 1rem1 benimki de yaptı o ara korona olduk ben ona bağlamıştım ama öyle değilmiş benimki emiyordu o ay emmeyi bırakıp sağa sola bakıyordu çevreyi keşfediyorlarmış sanırım
Sedaalya 1rem1 bende yaşadım 4.ayda başladı 1,5 ay sürdü. Mama+meme reddi yaşadık. Allah kolay versin zordu yani. Şuan da 8.ay atağı yaşıyoruz birebir aynısı birde üstüne diş eklendi bütün iştah gitti.
Quadera 1rem1 6. Aydan yazıyorum benim bebeğim 4. Aydan beri bu şekilde. Şırıngayla veriyorum öyle daha fazla içiyor
Denizanasi92 1rem1 hepimiz yaşadık heralde ben sadece kucağımda zıplayarak emzirebiliyordum dışarıda asla emmiyordu ek gıda da yok bütün gün aç geziyordu bir süre sonra geçiyor
defnemommm Elifaylin ay benim kızımda böyle bu aralar doymasa ağlar huzursuz olur diye düşünüyorum biraz emiyor sonra etrafa bakıyor 🧸
Yeniuye Benimde 4 buçuk aylık ikiz bebeklerim var 3 aylıkken mama+meme reddi başladı hala içmiyorlar 4 saat arayla veriyorum yine içmiyorlar uyku arasında veriyorum anca o şekilde içiyorlar 1 buçuk ay oldu hala düzelme yok🥺
1rem1 Quadera ya şaka yapıyorsunuz 😒 buna dayanmak çok zor ya nasıl yapıyorsunuz ki kilo alımı nasıl peki
Quadera 1rem1 kilo alımı iyi şimdilik. Çünkü şırıngayla içiyor. Biberonla veriyorum 30-40 içiyorum şırıngayla veriyorum 160 içiyor. Benimkinin derdi biberonla. Hatta şırıngayı da istemiyor bazen o zaman tatlı kaşığıyla veriyorum 🥹
Quadera 1rem1 ek gıdaya geçtim zaten. Ama 2 aydır böyle kaşığı seviyor. Ama 180 cc süt kaşıkla içirmekte büyük başarı 😅
1rem1 Hale0108 merhaba evet geçti sokmayın canınızı geçiyor ama hala eskisi gibi iştahlı değil şuan da ek gıda yemiyor bitmiyor dert 😀
Sedaalya Hale0108 yani uyku halinde iken verebildiğim kadar verdim. Uyanıkken emmiyordu yada mama içmiyordu. Bir süre sonra geçti zaten buda bir süreç
Hale0108 Sedaalya uykuda hem meme hem mama mı verdiniz? bizde ilk meme reddi başladı şimdi de mama biberon reddi var uykuda bile bazen reddediyor memeyi uykuda vermeye çalışıyorum hala