Hulya_27 Merhaba anneler, Bebegim 60 gündür yogun bakimda yatiyor bu hafta sonu alicam insallah. Premature anneleri biraz bilgilendirme yapar misiniz nelere dikkat etmem lazim? Ne onemli? Olmazsa olmazimiz nedir?
baykuskiz_ Hulya_27 temizlik hijyen. Ben uzun sure bir yere gitmedim kimseyi de almadim. Sonradan gelenler de mutlaka temiz gelip bol bol yıkandılar. Onun disinda uzun sure ayri kalmissiniz bol bol sevgi ilgi verin her firsatta sevin oksayin. Biberon emzik kullanacaksa kaynatin sık sık. Aklima gelenler bunlar
Hulya_27 baykuskiz_ evi 2 kez komple cikarip temizledim.insallah bu hafta evimize gelicek. Cok tesekkur ederim.