Ceila Selamlar anneler, Bebeğim dün 2 aylık aşılarını oldu. Sadece anne sütüyle besleniyor. Bugün hiç kakasını yapmadı. Normalde günde 4-5 defa kakalı bez alırdım. Endişelenecek bir durum var mı? Normal mi anlamadım? Aynı durumu yaşayan oldu mu?
Maco_44 Ceila benim de kızım dün oldu omdan sonra katı bir kez yaptı. Şuan daha yapmadı bilmiyorum yan etkisi varmı
tarcinnn Ceila benim oğlumda oldu hatta gece inleme vs yaptı o yüzden. Ama ben rota aşısı da yaptırmıştım o ay ona bağlamıştım 🤔
Ceila Maco_44 benim bebiş dün yine 4 defa yaptı. Bakalım bugün yapacak mı.. Dün yaptığı için endişem gitti.