Bernur_GT 4 kez verdik biz kan mecburen 8.5 aylık . Alerjisi olduğundan şüphelendi doktor verdik , böbreğinde büyüme vardı verdik , çok hastalandı iyileşmedi verdik , en son 7 ay 20 günlüklen günde 7-8 kere büyük tuvaletni yapmaya başlayınca verdik 8 aylık kontrolünde onu götürdüm hatta Rabbim mecbur bırakmasın veriliyor ama çok şükür hepsinde kolay geçti en tecrübelisi kimse onu istiyorum dedim hastanede ve sağolsun 4 kez de o aldı bir kerede aldı