Nedimeali Bebeğim doğdugundan beri anne sütünü biberonla içiyor .süt sagiyirum ve meme uçlarımda ağrı oluyor sürekli sağsam ağrı şiddetleniyor .sagmasam gigsum şişip kendiliginden akıyor üst değiştirmekten sıkıldım siz neler yapıyorsunuz ( 53 günlüğüz)