Hilalyusra bir şeyi çok merak ediyorum cevaplarsanız çok çok sevinirim 🙏🏼 Bebeğiniz belli bir süre sonra krize girmiş gibi ağlıyor mu mesela kucağınıza almanıza rağmen? Benim denemelerim oldu 2-3 kere. 45dk-1saat durmadan ağladı kucağımda olmasına rağmen. Bu normal mi yani, siz de yaşadınız mı bu durumu? Böyle olunca ağlamasına dayanamayıp emzirerek uyuttum.