Doktor değişikliğinden dolayı üç farklı doktor gördü bizdeki yapışıklığı. İlki pişik kremi ile masaj yap dedi, ikincisi estriol krem sür dedi. Hala geçmemişti ama iki aydır kapalıydı. Üçüncü doktor eliyle hafif açtı. Kremi doğru kullanma şeklini anlattı. Üş beş gün içinde açıldı tamamen.
Son doktorumuz bir hafta kullan, açılmazsa cerrahiye git demişti.
Size neden krem önermemişler anlamadım. Genelde kendiliğinden geçiyormuş ya da kremle kolayca açılıyormuş zaten