Ara tatilde annem memleketten yanımıza geldi. Üç gün kaldı üç günün sonunda uyuz hastalığı teşhisi koyuldu. Üç buçuk aylık bebeğimle sürekli temas halinde. Ya bebeğime geçtiyse . Akıl verin bu saatten sonra ne yapabilirim neler uygularsam bebeğimi korurum yada bulaştıysa bile ilerlemeden önüne geçerim. Çoz zor durumdayım moralim sıfır akış verin lütfen