Ayazveannesiii Bebeğim 3 gün sonra tam 3 aylık olacak son iki gündür aşırı huysuz uykusu çok kısaldı uykuya dalışı aşırı zorlaştı sadece ağlıyo ne doğru düzgün emiyor nede mama yiyo napıcam bilmiyorum bu dönemde bi atak haftası var mı ondan mı böyle acaba