Deletedmom_56 İki yildir kilo vermeye çalışıyorum. Sürekli psikolojik olarak yenilip bozuyorum diyetimi,sporumu. Aralikli orucla guzel sonuç aliyordun esasen. Yeniden beraber baslasak… Grup falan olustursak. Ben 153 boy 73 kiloyum :(
gurbet_gelini12 Deletedmom_56 kaza orucumu tutuyorum bide geceleri leslie yapıyorum bakalım gidecek mı
Nrokc Deletedmom_56 bende burdan katılırım. Aldı başını gidiyor kilom. 165 boy 68 kilo … Aralıklı orucu bi anlayamadım ama aslında borçlarım var onları oruç tutarak başlasam sonra aralıklı oruç dediklerine mi geçsem.
Deletedmom_56 mertalibrother Olur beraber yapalm size katilirim destek ck onemli benm hep psikolojik olarak bozuluyor
mertalibrother Sinemisssss 2 ana ögün yiyorum arada 2 ara ögün yapıyorum Sabah bol yeşillik yumurta zeytin vs Aralarda kalorisiz ne varsa evde işte Akşamda ekmek olmadan evde ne yemek varsa öyle yasak yok ama tabi aburcubur hamur işi asitli içecek yok tabiki Googleye aralıklı oruç 16/8 yaz cıkar
oyoyoyyedibeni Deletedmom_56 guzel emzirdiğim icin asırı diyet yapamıyorum ama cok midem kazanırsa 1 dilim bise atıyorum ama onun dışında guzel daha fazla dikkat etmek istiyorum aslında benim de 20 kilo falan vermem lazım 8 kilo falan verdim
sadeturkvatandasi Deletedmom_56 3 ayda verdim arada bozduğum haftalar oldu birde ben zaten yavaş kilo veren biriyim ama yavaş olsun kalıcı olsun kafasındayım acelem yok yaza kadar ideal kiloma gelsem yeter. Youtubeda yüzlerce video var canım ordan izle burda anlatması çok uzun olur detayları var çünkü. 16-8 yapan var 20-4 yapan var 2 öğün yapan var 3 öğün yapan var. Kendine uyarla.