ozlmaynnn benim bebeğimin de çoklu besin alerjisi var, 4 ay civarında diyet yaptım. Yeni yeni açmaya başladık, sürekli kilosu azdı sütüm azalmadı ama kalitesi düştü. Doktor yeterli vitamin vs alamıyor dedi mama başladı günde 2 kez mama veriyorum çok şükür ilk kez geçen ay 800 gr aldı bu ay da 500 gr almış