20 aylık kızım 5 gün önce memeden kestim ve şuan öğle uykusu uyumak istemiyor uyursa geç uyuyor bu sefer gece 2 ye kadar ayaktayız . öğle uykusu yapmadı bugün keyfide iyiydi , aksam 6 gibi uykusu geldi çok erken olduğu için uyutmadım . 9da dus aldırdım hikaye okuyoruz vs yok uyumak istemedi çok ağladı mecbur çıktık odadan :( bu ne zaman düzene girecek ya