Bebeğim geçen hafta ateşlenmişti enfeksiyon var dedi doktor antibiyotik kullandık öksürüğü vardı.bihafta sonra kontrole gittik yani bu pazartesi baya azalmıstı.dün geceden beri yine arttı artık çıldırmak üzereyim ne yapabilirim? Çocuk sürekli öksürüyo