Aselin_annesii Aslında doğum kilomu baya verdim bu sekilde. Geri kalanı nasıl vericem bilmiyorum. Biraz benim de elimde olan birşey sanırım. Ekmek yiyorum normalde yemezdim hic. Biraz da tatlı bisküviyle haşır neşirim. 75 ile doğuma girdim 65 im ama biraz daha vermem lazım.