Kızlar merhaba bebeğime mustela alerji yaptı. Önce avokadolu kullandık mahvoldu yavrum. Sonrasında doktor o yaramamış stelatopia serisi kullanalım dedi. O da olmadı.
Trukid ürünlerini kullanan var mı? Egzaması olup işe yarayan ya da kötü gelen var mı?