Pinar38 ben o aylarda denemiştim emziğin ucunu kestim olmadı kesip içine karabiber koymuştum yine bırakmadı oyuzden zorlamadım iki yaşında emziği kaybettik aradık birlikte bulamadık baktım istemiyor yenisinide vermedim öylece bıraktı hiç zorlanmadık bence zorlamayın daha küçük biraz büyüyünce bırakır ben yurtdışında yaşıyorum burdaki cocuklar 5,6 yaşına kadar emzik emiyorlar valla hiçte bir sorun yok dişlerinda falan