Bebeğim 2 aylık akşamları 7de gece uykusu için uyumak istiyor çok ağlıyor yatağa koyunca uyanıyor hemen gündüz uykularımız zaten yok her dk kucakta sadece kucakta uyuyor yapışık geziyoruz. Akşam 6dan 10na kdr kucakta uyuyor yatağa koyunca hemen uyanıyor bu durum tahmini ne zaman geçer 😭