Balim55 Bebeğim 4 aylıkken adet oldum şimdi 5 aylık olduk ama bu ay adet olmadım düzensizlik oluyor mu yoksa başka bir durum düşünmeli miyim? 😞
Minikmucizemmmmm Bende 40ım çıktıktan belli bi süre sonra adet gördüm ama sonra 5-6 gün gecikti öyle adet oldum bende korkmuştum test bile yaptım🙈 seni çok iyi anlıyorum ama normal diyorlarsa vardır bi bildikleri😇
metehan2 Ben de ayni durumdayim bu ay olmadim korkuyla bekliyorum ama hic kotu ihtimali dusunmuyorum duzensizliktir bence
Akasyaa Doğumdan 7 ay sonra ilk reglimi oldum. 2. Reglimi 1 buçuk ay sonra oldum. Şimdi sabırsızlıkla bekliyorum 2 ay oldu hala olmadım. Geçen hafta korkarak test yaptım negatifti. Çok şükür🙏🏻 Tekrar yapmaya gerek yok herhalde diye düşünüyor regli olmayı öylece bekliyorum bakalım
Umaygamzd Benimde Doğum sonrası kanamam baya oldu durdu 40 çıkmadan son 10 günü tekrar kanamam oldu o adetten sayılmıyor demişti kayınvalideme sordum hani 40 kanaman hala demişti ayın 30 Ağustos ta 40 çıktı ve bitti durdu kanamam bugun hastalandım yan hafif hafif kanamam var işin garibi bi kaç gün önce adet olucamgibi sancım vardı olmadı bugun ne agrı ne sancı hissetmedim ama çok sakin bi kanamam var sanırım adet oldum yani anlamadm bisey beni aydınlatın kızlar 🍀🤣🤣
Balim55 Umaygamzd 40 ım çıkmaya yakın ben de öyle oldum. ilk adetim de 4 aylıkken ağrısız sancısız oldu 3 4 gün sürdü bitti.ikinciyi de olamadım🙄
Umaygamzd Balim55 Hmm bekle bakalım Doğum sonrası düzensizlik normal diyorlar sen korun kafan rahat olsun adet olmasan bile 😅