Kızlar oğlum 15 aylık serum fizyolojik damlatıp otribebeyle çekiyorum normalde ama çok ağlıyor zorluyor bu daha kolaymış diye duydum ama basınçlımı çok tıkanırmı nasıl bişey hiç kullanmadım yakınımda kullananda yok yatarken mi sıkıyosunuz anlatın bi lütfen detaylıca bide iyi mi açması burnu acaba