Aselmm benim kızım da 23 aylık geçen hafta sabaha kadar hiç bırakmadı memeyi yara oldular o sabah dedim ben artık bişey yapmam lazım diye. Lanolin kremi birlikte sürdük uf olmuş dedim o gün kahvaltıdan sonra istemedi öğlen uykusu gelince meme dedi uf olmuş dedim hastaneye gidelim dedi yatağında pışpışla uyuttum ilk kez kesintisiz 1,5 saat öğle uykusu uyudu. O gün akşama kadar emzirmesin. Akşam olunca iyileşmiş dedi uyuturken emzirdim ve tabi gece boyu. Sonra yine her gün anlattım artık dişlerin var yemek yiyebilirsin süt başka minik bebeklerin annelerine lazımmış onların memesine gidicekmiş yavaş yavaş dedim. Her geçen gün biraz daha az emziriyorum gündüzleri. Ama gece hala memede uyuyor max iki saatte bir meme diyo. Az önce uyandı biraz su içirdim sonra meme istedi ve uyku sersemi haliyle bile BİTÇEK YAKINDA MEME dedi emmeye devam etti🥺 Bu cümlesi beni çok etkiledi acaba hazır değil mi kötülük mü yapıyorum diye kötü hissettim kendimi.Bakalım biz de bu sürece yeni başladık nasıl devam eder bilemiyorum. Üstüne de postunuzu görünce yazdım böyle uzun uzun. Hakkınızı helal edin🌸