Elif171 Merhaba kızlar bebeğine gaz için kimyon çayı veren oldumu aranızda gaz sancısına iyi geliyor diyorlar birde YouTubede İbrahim Saraçoğlu önermiş tarif vermiş. Bebeğim 1 aylık korkuyorum vermeye ben😕
Urasss13 Elif171 ben vermeyin derim gaz damlası alın bence. Burda daha önce zararlı olduğunu okumuştum