meltmsenturk 4,5 aylık bebeğim bugün toplasan 2 saat uyumuştur. Arabayla gezdirdik yarım saat uyudu hemen uyandı. Normalde 8 de yatırırdım uyurdu. Hala uyumadı bu uyku gerilemesi ne beter birşeymiş siz nasıl uyuttunuz
Annecik34 meltmsenturk bizimki uyuyor bazen 15-20 dk bazen daha uzun ama eskisi gibi değiliz sık sık uyanıyoruz hı bir de uyumadan önce ağlıyor ortalığı ayağa kaldırıyor anamdan emdiğim sütü burnumdan getiriyor 😅😅😅
tarcinnn meltmsenturk normalde 7 buçukta uyuyan oğlum 9da anca uyudu 🥲 gündüz de toplasanız 1,5-2 saat anca uyumuştur. Normalde 2 saatte bir uyurdu. Mızıl mızıl mızıl memede bile mızıldıyor :( ağrısı mı var başka bir şey mi anlayamıyorum da :(
meltmsenturk Annecik34 bugün çok zordu gerçekten uyumak istiyor ama uyuyamıyor uyusa ağlayarak kalkıyor. Yerine koyduğum an uyanıyor. Şimdi uyudu ama ağlarayarak uyanıyor
meltmsenturk Leylamleyla banyo bizim oğlanın uykusunu açıyor. Banyo yaptırdım deliksiz uyur diyorum ama aynı herşey
Annecik34 meltmsenturk bende 1 saattir sallıyorum uykusu var ama gözünü kapatmaya çalışıyor açıyor tekrar :/ Allah yardımcımız olsun annelik güzel ama bu sanki bir sınav gibi sorumlulu olduğun bir sürü şey var
meltmsenturk Hilalyusra onu da denedim çok ağla yüreğim dayanmadı uyku gerilemesi geçsin tekrar deneyeceğim.