Kelebek95 4 aylık oğlum var. Uzun zamandır kanguru bakıyorum ama bir türlü karar veremedim. Bu 2 marka arasında kararsız kaldım kullanan anneler yorum yaparsa çok sevinirim acil almam gerekiyor çünkü
elizabeth Kelebek95 6 aya kadar solomonbaby her yöne model kullandım memnumdum diğer marka hakkında bi bilgim yok
Denizmooom Kelebek95 ben mamadus kullandım cok memnun kaldım cocugum 18.ayına girecek acaba hala kullanır mıyım diye satsam mı satmasam mı karar veremiyorum
Kelebek95 Şimdi alacağım bahar da ve yazın da kullanayım diyorum ama iki markanın da iyi yorumları kadar kötü yorumları da var terletiyor bel ağrıtıyor vs gibi
Minikkbebegimm Kelebek95 daha yeni Solomom aldım. Keşke daha önce alsaydım diyorum. Takıp çıkarması da çok kolay
Mminigimm Kelebek95 ikisi çok benzer ben mamadus aldım her yöne yenidoğan aparatı olanlardan tepe tepe kullanıyoruz tek başıma takıp çıkarıyorum
Kelebek95 Şimdi herkes iki markaya da güzel demiş hangisini alacağımı bilemedim iyice kafam karıştı 😔
hayalperest__ Kelebek95 solomobaby iki çocuğum da kullandım doğduğundan itibaren onda uyudular kendım taktım çıkardım tek dışarı çıktım diğer modeli bilmiyorum