Fatmannny görüyorum diyorlar akşam 9 gibi uyuyor falan ne mümkün gündüz uykusu dersen 3,4saat taş çatlasın 2aylik bebekler bide diyolar uyanık kalma süreleri 3,4 saat bizimkiler toplasan o kadar uyuyor sürekli kucağımda bide koyduğum yerde 5dkdan fazla kalmıyor kollarım kopuyor artık bu kadar zor muymus diyorum çocuk yaa