Seheyas Kızım 10 aylık bexsero 2 dozunu olduk aşı olan yerde şişlik oldu sertleşti ilk dozunu olduğumuzda böyle bir şişlik yapmadı başına gelen varmı doktora tekrar götürmeliyim mi? 2 gün oldu aşı yaptıralı.
Kk41 Seheyas bi kac güne geçer şişlik normal. Bebegim 2 gün yürüyemedi 18 aylıkken yaptırmıştık son dozu
Seheyas Kk41 ilk dozunu 8 aylıkken olduk ne şişme ne sertlik oldu bu sefer hem şişti hem sert oldu bugün 3 gün çok teşekkür ederim inşAllah geçer