Defneannesiiiii çok geçmiş olsun. Oğlum da aynı durumda, biz şuan ilaç tedavisi uyguluyoruz. Sol böbreği yüzde 1 çalışıyor. Enfeksiyon geçirirse sol böbreğini alacaklar. Ameliyat için doktor bize öncelikle bezi bıraktıktan sonra tuvaletini nasıl yaptığını inceleyeceğiz yani tutamıyor mu çok sıkışarak mı gidiyor bunları inceleyeceğiz ona göre ameliyata karar vereceğiz, bir sıkıntı yoksa ameliyatı daha ileri yaşa erteleriz dedi. Doktorunuz nasıl ameliyata karar verdi ? Çok gerginim bu konu dolayısıyla. Yardımcı olur musunuz? Sürecinizi anlatır mısınız? Hangi ilde hangi hastanede tedavi gördünüz?