Kızımın doğuştan sol böbreğinde çift toplayıcısı var doğduktan sonra kaçak olduğunu öğrendik(vur) ve 1 yaşına kadar uzman bir nefrolog tarafından takip edildik 2 defa hastanede yattık antibiyotik tedavisi uygulandı sonuç olarak kızımın böbrek reflüsü azalmadı ve 1 yaşına bastığında ameliyat edilmesine karar verildi, ameliyat edildi. Bu süreçle ilgili pek fazla makale yok başına gelen kafasında binbir soru bulunan annelere endişelerini birazda olsa giderebilmek için tecrübelerimi aktarmaktan mutluluk duyarım. Sormak istediğiniz ne varsa bu süreçle ilgili bu postun altına sorabilirsiniz. Hepsine cevap vermeye çalışıcam elimden geldiği kadar. Allah bütün bebişlere şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🏼