
Kızlar ben anneme başvurmuştum onaylandı Bu ayı 1200 TL aldılar ama ben doğalgaz yardıma istemiyoruma tıkladım böyle bir yazı gördüm babamın aboneliği var zaten Annemin üstüne değil Onun e-devletinden başvursam hayıra tıklasam aynı şekilde olabiliyor mu