Ayazveannesiii Göğüslerim süt dolunca çok sert olurdu şimdi sütüm var ama yumuşacık hiç sertlik yok acaba sütüm mü azalıyor?
Asyaveannesi04 Ayazveannesiii hayır göğüsleriniz terbiye oluyor süt üretimi bebek emdikçe devam edecektir
Asyaveannesi04 Ayazveannesiii göğüsler düzensiz süt üretir ilk zamanlar akar bende öyle olmuştu ama zamanla terbiye oldu sadece bebek emdikçe geliyor yada sağdıkça buna terbiye olması deniyor
Asyaveannesi04 findiklibadem bende 3 aylıktan sonra oldu sertleşme bitmişti korktum acaba süt mü bitti diye doktorum emzirmeye devam et emdikçe bebek içiyor ki kilo alıyor dedi