Ece91 şoyleki alerji ilaclari alerji nuksettginde 1 ay kullanim oneriyor ne kadr doktor tanidigim varsa.en son oglum hastalandi alerjk olabilitesi de vardi 1 ay dedi ama ben 1 ay kullanmadim iyilesince biraktim.zaditen kilo basi 1 damla seklinde kullaniliyor yani 10 kiloysa evladiniz 10 damla seklnde.doktorunuz ne oneriyorsa onu yapin bence.ben iyilesnce alerji olablck seyleri ortadan kaldrdim misal halimin kenarlaei puskulluydu puskulleri cikartrrdim masamin ustunde vazoda basakalar pampaslar vardi yikadim kaldrdim.hergun muhakkak robotu acip supuruyorum.donem alerjik bebek donemi geneli bu seklde alerjik bebek yedigimiz ictklerimizden bile kaynaklanablr.yegenimin paketli gida alerjisi var mesela paketli ne yerse yesin alerji dokuyor.muhtemelen icinde ortk kullanilan bisey gida paketlemedeki yapistrici bile olablr inanin buna kadr dustu bu durum artk.bu oyle kalsin ellemiyim bunyesi alissinlik bi durumda degil ilerlerse astima kadar gideblr ki ben alerjk astim hastasiyim.elimden geldgnce dikkt ediyorum iste dkkt ettgm seylerden sonra sukur ki gayet guzel gidiyor.evladnz kac aylik